20 grader varmt.

Japp, idag var en varm dag, kunde gå ute i en tunn tröja, helt otroligt. Idag fick även mamman en inbjudan till att gå på en gala och träffa simmaren Michael Phelps, men tackade nej då hon inte tänkte åka till L.A för att få träffa honom.. Återigen(!!!) kom jag på att jag kunde åka och representera henne, men då jag senare under dagen fick syn på en bild på honom ångrade jag mig, han må ha snygg kropp, men ansiktet är väl inget att hurra för. Fast i och för sig, en man med 8(?) OS-guld tackar man nog inte nej till.

Idag när pojken hade cello-lektion fick jag även en syn av colleget där jag troligen kommer att gå. Då han har lektioner på campus. Dock har jag ännu ingen koll på vad jag vill göra, då jag hur som haver, säkert kommer att få lägga ut 10.000 kr. Ska åka till AACC (colleget) imorrn för att höra efter om kunskapsprov, behörighet osv.

Ville också berätta en sak till innan jag går och lägger mig. Idag när vi satt och åt middag fick vi plötsligt höra sirener från en brandbil, och mamman och barnen började springa mot infarten till tomten, vad är det som är så spännande med en brand, tänkte jag, men dem förklarade för mig att varje år såhär dags kommer "tomten" runt stan på en brandbil och delar ut polkagris-stänger till alla som står ute och hälsar på honom. Och vi väntade och väntade, och sirenerna blev svagare och svagare, vi insåg att det är imorgon som han då kommer att komma till våran gata, lite som glassbilen ungefär.. Så vi fick gå in igen och hoppa i badet.

Aja, imorrn blir en "enkel" dag för mig, dvs, jag behöver inte stressa för att få barnen till skolan, mamman ska skjutsa dem för hon ska iväg och ta blodprov och sen åka till sjukhuset i D.C. för att kolla upp en sak, just nu behöver jag inte skriva om det, då vi ännu inte vet hur allvarligt det är. Och jag har mina saker att fixa, så jag ska få ta det lugnt imorgon. Ska bli så skönt att slippa köra som en dåre.


Bye Ya'll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback