20/12

Vår andra dag sov vi ut ordentligt, men det var tur det, för trots att det var 26 grader så var det väldigt molnigt. Mamman följde med sonen till stranden för att kasta lite fotball, och jag blev sittandes att vakta flickan då hon simmade i poolen, glad blev jag, då jag såg att solen kom fram ur molnen, men då hade solen istället hamnat bakom ett annat hotell, så jag såg inte solen alls den dagen. :(

På kvällen gick vi på restaurang och vi gick in på en godisaffär där vi handlade dessert, mamman och sonen tog äpplen i karamell, doppade i m&m's och flickan tog en chokladdoppad rice krispie treat, men jag föll för affärens double dark chocolate fudge, trots att biten var relativt liten så var den extremt mastig, så det blev till att spara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback