22/12

Idag skulle det ha regnat, så vi hade planerat att överraska gammelmormor med ett besök hos henne, men idag var det strålande solsken med över 26 grader, så vi bestämde oss för att skjuta besöket till imorgon istället.


Vi gjorde ett besök på vårt stammisställe på mornarna där vi äter vår frukost, och på vägen dit hittade vi flera kokosnötter på marken och barnen tog med sig en var, på restaurangen var dem så snälla att dem öppnade upp en åt oss, och vad gott det är med färskt kokoskött.


Dock var det väldigt blåsigt idag, så det blev bara ett kort besök på stranden, jag låg mestadels i poolen med flickan, där var det varmt och skönt, här har dem nämligen saltvatten i poolen, lite udda, men hittills har det fungerat utmärkt.


Vid klockan 1 gick vi upp på rummet igen, och tog en dusch för att sen gå ut och äta. Vi besökte en restaurang vid namn Shooters, som låg vid en kanal, i kanalen låg en polisbåt som hade dykare nere i vattnet, dem låg där och grävde efter något, vad vet jag inte, men polisen sa åt förbipasserande båtar att ta det lugnt så dem inte drog upp massa lera.


Är det någon som vet vad som påverkar munsår? Har nu fått två precis bredvid varandra på insidan av överläppen och det gör så ont, sitter nu och bedövar det med medel för bäbisar som börjar få tänder. Dock är det lite för svagt för mig. Men vad är det som påverkar detta? Går det att förhindra i förväg?


Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag brukar få det av vitamin-brist tror jag. Testa och inta lite sånt...

2008-12-26 @ 10:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback