23/12 + 24/12

Gammelmormor blev verkligen väldigt överraskad då vi dök upp. Gullig tant på 88 år. Vi var hemma hos henne en stund, men sen åkte vi iväg för att äta lunch på Toojay's, där dem serverar lite judisk husmanskost, vår familj valde ändå den traditionella menyn, och fick allt möjligt att välja på. När besöket hos henne var över, åkte vi tillbaka till hotellet och gjorde oss i ordning och packade för att åka hem, sen eftersom det var våran sista natt där, gick vi ut och åt på en "fin" restaurang. Mamman och jag blev båda sjuka (troligen av kycklingen vi åt, den kändes inte allt för färsk), och mamman, började "kasta upp maten" medans jag bara låg illamående i sängen. Inte allt för skoj kanske.

Dagen efter, julaton, skulle vi åka hem till mammans mamma och styvpappa, för att fira jul med honom, då han är kristen. Vi skulle flyga från ft.lauderdale till atlanta, och sen till baltimore, men flyget till atlanta blev försenat, så vi missade flyget till baltimore. Så vi tvingades vänta 3 timmar tills nästa flyg, inte lika illa som den kvinna som skrek åt "biljettmannen", då hennes familj missat det enda flyget dit hon skulle.

Framme hos mormor och morfar väntade en liten julmiddag, och sen paketöppning. till och med lilla jag fick en present. ett pesentkort,(dock har jag ingen aning än vad det presenkortet går till, oops..) och efter det gick vi till bäds, däckade direkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback