Äntligen!!

Morgonen var en sjuhelvetes morgon, spring och skrik och låtsasgråt, btw, det var inte jag.. nog om det, det är glömt.

Nu har jag kommit hem från barnens skola där sonen haft "julkonsert". Rätt sött att se. Sitter nu och väntar på att mamman ska komma hem så vi kan leka. Äntligen är hennes jobb över för i år, och mitt jobb kommer nu att trappas ner tills februari, så jag kan samla krafter tills då hennes jobb sätter igång igen.

På tal om att samla krafter! Imorrn åker vi till FLORIDA!!!! Ska bli så underbart, kommer att bo vid kusten i Fort Lauderdale. Kameran följer med, så jag kan nog bjuda på lite bilder som julklapp åt er alla. Åker imorgon på kvällen, och kommer hem igen på dagen den 24:e. Datorn följer även den med, så jag kommer att försöka uppdatera så mycket som möjligt, så ofta jag kan. Men kommer dock inte lova något. Men ifall ni logga in på morgonen så ska ni nog få en liten uppdatering från dagen innan.




Här är en bild på Fort Lauderdale Beach.
(p.s. sorry för den blekfeta mannen på bilder, detta var den bästa strandbilden som fanns på google.)
(p.s.s. jag kan nog få fram bättre bilder utan blekfeta män på)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback