Äventyr..

Japp gårdagen var ett äventyr minsann. Tog mig en timma att ta mig till och från köpcentrat trots att det vanligtvis bara tar 20 minuter.

Åkte igår och träffade lite au pairer, dem ville se Marley & Me, vilken jag redan sett, men jag såg den gärna igen.( Mamma, du skulle nog gilla denna film, om du vill tömma tårkanalerna litegrann..) De au pairer jag träffade var Freddie, Lisa och Isabell.

När jag skulle åka hem så råkade jag missa min avfart, så jag hamnade på helt fel riksväg, och det tog ett bra tag innan jag kom till nästa avfart. Utan att vända tillbaka, lyckades jag ta mig hem, trots att jag fick stanna åtskilliga gånger för att försöka hitta min väg med kartan Då är jag glad att jag fick MVG i orientering.
Japp, så går det när man bestämmer sig för att åka någonstans för första gången. Nästa gång ska jag ta god marginal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback