Blogg=Tamagutchi?

Är det så?
Att bloggen är som denna japanska(?) uppfinning som var som populärast i slutet på 90-talet?
Man måste hela tiden hålla ett öga på den och mata den med nytt innehåll. Har man väl börjat så blir det lite av ett beroende att mata den mer och mer så den växer..

Lite så känner jag just nu, jag skriver mer och mer, även om jag inte har något speciellt att skriva om. Då jag kom hem från Florida så kände jag ingen lust till att skriva, men satte igång endå, och nu kan jag inte låta bli att skriva om vad jag gjort de senaste 10 minuterna. Och även om jag inte skriver, så går jag in för att checka till läsarstatus och eventuella kommentarer. Men för att få lite mer intressanta inlägg med bättre innehåll, ska jag nu försöka ta det lite lugnt.

För att inte övergöda min Tamagutchi, ska jag nu försöka dra ner lite på födan, mindre småätande och äta mer sällan, men med nyttigare och färggladare innehåll. Så kanske jag får min tamagutchi till att dra ut på livslängden.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: Men det låter ju jättebra! :) Jag bor i Medfield som ligger ca 45 minuter utanför Boston, Massachusetts. tar hand om 3 barn, två tjejer 8 och 5, och en kille som är 2,5.



Haha, apropå bloggandet så håller jag med! Ibland får man försöka hålla sig och inte skriva hela tiden... Har blivit bättre på det nu! :)

2008-12-29 @ 23:02:23
URL: http://sojaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback