College

Nej, nu skiter jag i detta, vill inte behöva tas med detta just nu.
När jag väl har hittat nåt så kommer något emellan, jag måste ha förkunskaper i ett annat ämne, och när jag då funderar på att skaffa dessa förkunskaper, så kräver det ämnet vissa andra förkunskaper.. Jättekul.

Huvudet spinnar runt och snart loss ifrån halsen tror jag. Och smartare blir jag ju garanterat inte. Funderade ett ta på att ta ett TOEFL test. (Test Of English as a Foreign Language) men det testet är i februari, så det hjälper mig knappast då alla kurser börjar i januari.. Nej, får lägga detta på hyllan till senare idag. Ska gå och få mat i magen och sen fortsätta då  barnen har gått och lagt sig..

Puss på er så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback