Ensamhet

Sitter nu själv här i huset, endast med hunden som sällskap, hon har alla nätter sen jag kom hit, sovit i mitt rum och följt mig vart jag än gått. Har även lite kommandon som hon lyssnar till. Pojken i familjen säger att jag gör fel och att tecknena ser annorlunda ut, men hon lyssnar mer på mig än på någon annan i familjen.
Fast hundar känner ju på sig vilka människor det är som behöver "extra hjälp". Vissa hundar är ju mer snälla till vissa människor om de till exempel skulle ha en utvecklingsskada. Får hoppas att det inte är så i mitt fall, det skulle ju inte vara så kul i så fall.

   

Kommentarer
Postat av: Elin

åhhh vad söt! vilken lite pärla. Jag tror du kan vara lugn, jag har iaf inte märkt av någon utvecklingsskada. Du är nog bara en trygg och mysig person hon vill vara till lags. :) Du kanske vill dressera en bångstyrig valp när du kommer hem? ;)



<3<3

2008-12-28 @ 09:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback