Framme.

Hej.
Resan gick bra utan nagra missoden, sitter nu pa ett bibliotek for bloggen ville inte riktigt fungera pa hotellets natverk. Ar nu i Stamford, CT for en orientation training och gar pa lite forelasningar osv, hon som vi har ar valdigt inspirerande och berattar de mest galna historierna, idag har jag dels lart mig varfor dem har 21 som aldergrans for att dricka alkohol, och hur man gar tillvaga da man ska ringa ett somtal som har bokstaver istallet for siffror..

Ska forsoka halla mig kort nu, och far forsoka senare ikvall igen pa hotellet, Har tva rumskamrater, en fran Brasilien och en fran Tyskland, det ar val inget storre fel pa dem, men jag umgas hellre med de tre andra svenskarna har, vi har mer gemensamt. Vi bor pa ett stort fint hotell, det enda som det ar fel pa ar hissarna, jattestort fel. Sa det blir som en overraskning varje gang man aker, idag fick vi vanta i 5 minuter for att en av de fyra hissar som finns skulle hitta till var vaning, och ikvall har jag tankt att gymma lite, ska bli skont att fa rora pa sig, da man suttit stilla sa mycket de senaste dagarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback