Hectic Hysterical

Oj.
dagens eftermiddag idag har varit såååååå stressfull. Mamman kom hem från Detroit tidigare än väntat, så hon och jag har bara suttit och haft kvalitetstid. Hon är såå extremt generös och rolig som person. Idag har hon gett mig ett par jättefina skor som var för stora för henne och knappt användna. Hon lovade även mig att vi ska hitta en helg då barnen inte är hemma för att åka till L.A. och umgås med hennes kompisar som är inom tv-branschen och dem som är skådespelare. Awesome! Den skådespelaren jag nämnt tidigare fortsätter att mejla henne och vill att hon ska komma över till västkusten. Och även nu - igen, har jag erbjudit mig att prata med honom eftersom hon är så upptagen.

sen tog vi och hämtade barnen i skolan och åkte hem och gjorde läxorna, Det är helt sjukt så mycket läxor dem har. Och pojken har sååååå extremt svåra läxor. Men han är ju så smart. Häromdagen fick han ett quiz av som pappa som löd lite såhär:
Något går på i 10 timmar om dagen, 5 dagar i veckan, i 5 år. hur länge har det då gått på?
Pojken räknade ut det här i huvudet på mindre än 1 ½ minut, helt otroligt. 
Efter läxläsningen så lekte vi med massor av leksaker som mamman ska sälja i tv imorrn, och hon ville veta hur dem fungerade, det var då jag insåg hur stressigt hon har det, medans vi lekte så svarade hon på det ena mejlet efter det andra, hon får ca +200 mejl om dagen, OM DAGEN!!
Nu har mamman åkt iväg till sitt jobb igen, och jag är helt in charge tills på onsdag eftermiddag/kväll, då hon kommer hem igen.

Måste gå och lägga mig nu, jag går och lägger mig tidigare och tidigare för varje dag. Känns konstigt men samtidigt sååå skönt..
Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback