Helgen

So, the weekend was pretty nice.

I huset har det strömmat runt alla möjliga olika människor, dels en kompis till Smitty, som jag hamnade med att prata med i evigheter, i pratade om allt och ingenting, om hans dotter och att han nu ska åka till irak som soldat och vara borta i ett år, så han lättade sitt hjärta lite. Var lite läskigt dock, då han påminde mig så enormt om min kompis Ed i NY. Enda skillnaden är att Ed är vit och inte Johnny.

Då de flesta av oss hade vaknat i morse, så drog vi till Breakfast Shoppe, och åt frukost, jag ville så gärna ha pannkakor, så det blev vad jag tog, addade lite chocolate chips till dem, men orkade inte med allt, då dem var så mastiga. Vid 12 kom vi hem och ja och mamman satte igång att städa huset, sen beslöt vi oss för att ta en tupplur innan hon skulle till jobbet, men för mig blev det ingen, ringde istället hem till Elin och pratade ut litegrann, det var kul att prata med dig gumman, saknar dig något så otroligt.. Och sen skypade jag med mamma och pappa, i hopp om att få råd till vad jag ska läsa för kurser på college, inte alls lätt det här. Vad ska man hitta på, det är ju så jä*la dyrt för mig som utlänning att ta collegekurser här. Har inte lust att punga ut 10.000 kr. Får se vad jag hittar på, måste bestämma mig innan vi åker till Florida på torsdag.. Paniiik!!!!




Var skoj att få prata med dig igen gumman!

Kommentarer
Postat av: Elin

Var såå kul att prata med dig med!

vi måste höras snart igen <3

2008-12-16 @ 23:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback