Helgledigt

Barnen älskar det kubbspel jag gav dem i Hanukkah-present, dem fick spelet igår kväll och ville genast börja spela, så i mitt rum gjorde dem en spelplan á 2x1 meter, och kastade försiktigt träpinnarna, idag gjorde vi upp en lite större spelplan i källaren, och dem kan inte vänta tills att gå ut och spela det på riktigt.
Kan också säga att jag saknar snön litegrann. Har sett från Angelica och Carro att ni har snö, vad härligt!! men våran kanske kommer. Får helt enkelt vänta och se..

Barnen har nu åkt får att spendera en vecka med deras pappa. Dock så ville ingen av dem egentligen åka, det är jobbigt att se barn, som hellre vill spendera all sin tid med den ena föräldern, men tycker det är jobbigt att träffa den andra, även om det bara är för en helg/vecka. Har nu bara varit här i 3 veckor, men enligt mamman så har dem redan fråget henne ifall jag kan stanna ett år till.. jätteskoj tycker jag, för jag börjar bara få mer och mer tycke för barnen. Barnen har också sagt till mig att dem tycker mycket om mig.

och idag satt vi och åt mat, då flickan sa att hon tyckte jag skulle ta över matlagningen från mamman, kul, då jag lagat mat från ett sådant här taco-kit, där kryddningen och tillbehör följer med på köpet, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback