Jag hade fel..

Och så satt man här igen. Trots att jag sa att det skulle dröja ett tag..
Gårdagen var helt okej, fram tills klockan 9, då de andra drog ut på krogen och man satt ensam kvar här hemma, inte allt för skoj. En kompis till Smitty, mammans pojkvän, sa dock att han hade ett flertal falskleg hemma, som jag kunde få nästa helg, och kul, eftersom han jobbar som dörrvakt.

Nej, får väl se, är så extremt rädd att jag skulle åka fast och bli tvingad att åka hem. Får se likheten med personen åp bilden, samt magkänsla och mod.. Skulle bli sååå kul att gå ut, men vågar jag riskera praktiskt taget allt?


Kommentarer
Postat av: Elin

hej hjärtat!

Hoppas barnen börjar respektera dig bättre snart. Annars får du ta ett ordentligt samtal med deras mamma om det här för du ska inte behöva ta någon skit. Skönt att få lite fritid i helgen utan ungar dvs. Jag tycker inte du ska använda falsklegg, skulle vara olyckligt om du åkte fast. Det är inte långt kvar nu till din b-day. Nu låter jag som en nojig förälder men men. Själv är det lite jobbigt med vissa personer just nu. kan förklara mer sen. saknar dig!

2008-12-13 @ 21:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback