Jag trivs.

Ville bara meddela det. Mamman har nu åkt med barnen till skolan och jag sitter här hemma och tar det lugnt för stunden. Och jag kan inget annat säga än at jag trivs.
Trots att barnen har sina "stunder" och att jag sitter och våndas över college, så finns det ingen plats som jag hellre skulle vilja vara på nu. Självklart saknar jag er där hemma, men detta är nog det bästa jag har gjort i hela mitt liv.

Btw, Igår fick jag ÄNTLIGEN salutera kaptenen: YES!!!
(För er som inte hänger med, läs inlägg: "Salute the Captain")



Älskar texten i denna låt, så underbar, Lyssna!
http://www.youtube.com/watch?v=i2KmzFABujM
Sorry, men det gick inte att lägga upp den i bloggen, därav länken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback