Javisst ja.

Nar jag anda sitter vid datorn kan jag ju ta och beratta lite om familjen och omradet jag ska till.

Jag kommer att bo i en liten stad pa 20.000 invanare i Millersville, MD(Maryland) dar jag kommer att bo tillsammans med en ensamstaende mamma, Elizabeth, med tva barn. En pojke pa 10 ar, Gabriel, och en flicka pa 7 ar, Simone. Dar kommer jag att bo i en villa med pool, dar jag kommer att fa mitt eget rum med tillhorande badrum.
Elizabeth jobbar som "Childrens toy expert" och medverkar i olika tv-program, berattar om de senaste nyheterna inom barnleksaker. Simone och Gabriel gar i skolan hela dagarna, sa jag kommer att ha mycket tid till att ga pa gym eller ta collegekurser om jag skulle kanna for det. Jag kommer att jobba fran 6-8 pa morgonen, och fran 3-8 pa kvallen.

Mina tva forsta veckor dar kommer att vara inlarningsperioden for mig, elizabeth kommer att jobba valdigt mycket sa hennes foraldrar kommer att komma och gora allt, och jag kommer att ga med dem, framst for att lara mig kanna barnen, men ocksa att lara mig rutiner.
Sen efter tva veckor sa kommer vi att aka till Miami,FL pa semester och kommer hem den 24/12, familjen ar judar, men da Elizabeths pappa ar kristen, sa kommer vi att fira jul hemma hos hennes foraldrar, den 26/12 aker barnen pa en veckas semester med deras pappa, sa jag star i valet och kvalet ifall jag ska hitta en billig flygbiljett till Buffalo for att traffa mina vanner dar..

Maste ga tillbaka till hotellet nu, men vi hors senare!!
Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback