Julstämning.

Idag har varit en lång dag.. och tro mig, då var det en låååång dag. Föreläsning hit och föreläsning dit. Idag fick vi även reda på hur vi skulle ta oss till våra familjer. Jag kommer att åka tåg runt femtiden, och komma fram vid nio på kvällen. (Ja pappa, jag kan ta en bild på ett AmTrack-tåg och skicka till dig..)

Sen så gick vi även till Macy's och tittade runt lite grann, där kan man prata om julstämning så det heter duga. Stooora julskyltar och man kunde även ta bild med tomten, dock blev det ingen för mig.
Sitter i hallen på hotellet för att få bra mottagning på nätverksanslutningen, och har planerat att gå till sängs tidigt idag, de jag bor med dröjde så med duschen imorse att jag inte hann, så jag tänkt eställa klockan extra tidigt imorrn så jag kommer upp och kan ta den tid jag behöver.

Imorrn blir det en resa in till Manhattan, ska bli så enormt kul. Dock åker vi först 17.30, så det hinner bli för mörkt för några riktigt bra bilder, men kommer bli så häftigt att få se allt ljus, men som min host-mom sa, så kommer vi troligen åka till NYC inom de närmsta två veckorna, så då kan jag nog ta lite bättre bilder..

Ni får ha det så bra till imorrn!

God Natt!!!!!

Kommentarer
Postat av: Christer

Tågbild, man tackar. Funkar datorladdaren?

2008-12-03 @ 13:50:27
Postat av: Helena

Kan du inte ta lite bilder på unga snygga killar åt mig och Katarina. Det kanske finns någon annan som också är intresserad av det...:)

2008-12-05 @ 11:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback