Kort paus

Har bara en kort paus i alla föreläsningar. Ska nu bara in på en föreläsning till innan jag ska bege mig till mig familj. Tänka sig, Bara en timma. Jga har gått i flera veckor och väntat på att få åka iväg till USA, och hela denna vecka jag har varit i USA, så har jag gått och väntat på att få åka till min familj, och nu är det bara en timma kvar. Jag kommer att ta tåget ner till Baltimore, där jag kommer att bli upplockad på plattformen där.

Som jag nämnt tidigare, så var jag i New York City igår.. Vilken Underbar stad!!! Först tyckte jag att det skulle var tråkigt att få åka på kvällen, men när jag väl kom dit så var det så otroligt. Allt ljus från alla byggnader. Vi åkte till och med upp i Rockefeller Center, där man kunde se hela stan. I början svek min kamera mig litegrann, men bilderna blev riktigt bra, då jag sen hittat rätt inställning.

Ska snart röra mig neråt i den varma föreläsnings-salen igen, loggar in igen senare ikväll då jag kommit hem, kommer även då lägga upp bilder från New York, plus en liten sightseeing-story för er!

Tills dess, pusshej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback