Lycklig.

klockan är nu kvart över ett på en fredag/lördag och jag har svepat i mig en stor 747 (en drink inkl. vodka, limejuice, tranbärsjuice och sprite) plus två sambuca-shots, och jag mår fina tiders, great! mamman och hennes pojkvän kom hem, och jag stod redo med drinkarna. imorrn åker dem ner till Miami för några dagar, så jag blir ensam här hemma.

Har lovat mig själv att börja träna på riktigt nu, kan inte ens göra en armhävning på knä sen jag slutade med dansen i våras. Det negativa är också att jag gått upp 4 kg sen jag kom hit, måste verkligen ta tag i detta nu. Ska ut på en lång promenad i området imorrn, och ska sen träna på mammans treadmill, som hon påstår är väldigt effektiv. Ska sen ringa runt till lite andra au pairer i området för att skaffa lite fler vänner, det behövs tycker jag!!

Tills imorrn, puss och kram 


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag som blir avundsjuk på dig när du säger att ni haft nästan 20 grader varmt :)

2008-12-27 @ 08:34:35
URL: http://carrokvinnan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback