Många saker.

När mamman kom hem så satte vi oss genast och kollade på en serie "Leverage" på hennes dator. Grymt bra serie. Efter det åkte vi iväg till hennes telefonbutik där hon köpte sig en ny mobil. Dock blev vi kvar där i över 2 timmar, då hon var tvungen att lägga över de tusentals kontakter och mejl från hennes gamla Blackberry, till hennes nya..
Efter det åkte vi hem och på vägen köpte vi en kyckling och kycklingsoppa plus en latte från Starbucks, blev en snabbis-middag då våran Community Counselor skulle komma på tvåveckors-visit. Allt gick bara bra med henne, kontrakt om jobbet skrevs under. 

Btw, idag hittade mamman och jag en död orm i garaget. Det var bara en babyorm, men hon trodde den kom ifrån en större som funnits här tidigare, så great, vi kan ha fler.. Någon som vet hur många ungar en orm får??

Just ja, mamman och jag kollade vädret i Florida för dem närmsta dagarna, det ser ut som att det kommer att bli minst 26 plusgrader, och liten chans för moln.

Imorrn blir det en tvättdag, så jag får med mig allt jag vill ha, men jag ska också åka till köpcentrat, där jag ska träffa Lisa och en annan tjej, Freddie. Får se hur länge det blir dock, måste ju packa!!

Kommentarer
Postat av: Christer

Jag har sagt det förut....undrar varför de flesta sparar kontakterna på telefonen o inte på simkortet...?? Är det en pytonorm så kommer ni nog att upptäcka dem så småningom:-)

2008-12-18 @ 10:06:25
URL: http://lokfcst.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback