Omvändning.

Idag har det varit en seg dag. Jag har haft lite problem med barnen tidigare, och idag var en sån dag. När jag hämtade barnen så var det en helt okej stämning, men när vi kom hem förvärrades den, inte blev det bättre då pappan kom förbi för att pyssla lite med sitt jobb, fråga mig inte vad han gör, för det vet jag inte. Men så fort pappan gick ut genom dörren så tvärvände alltihop. Men jag tror inte att något av detta beror på honom, han är jättetrevlig, värnar om barnen och dem har alltid kul i hans sällskap. Dem var glada och pratade på, och tog snabba bad, så vi var till och med redo för att gå och lägga oss 45 minuter innan det är dags, och självklart ville dem inte lägga sig, så vi lekte, läste och brottades inne i deras rum. Eller så kanske detta beror på att jag har lättare för att umgås med barn på egen hand än tillsammans med en annan vuxen.. hmm..

Imorrn blir det till att gå upp tidigt, men sen för jag sova då barnen ska bo hos pappan i helgen. Ska bli skönt att få sova ut. Fast i och för sig. Mammans pojkvän fyller år i morgon, så hela helgen kommer det att bli massa festligheter här hemma, lät på mamman att vi även ska åka iväg någonstans på lördag, får se hur det blir med den saken..

Ska sova nu, God Natt!!!



Bjuder på en bild från flickans föreställning.

Kommentarer
Postat av: Christer

Självklart testas du när det är en bekant vuxen där. Att jämföra med hur mina egna barn spelade ut mamma och mig mot varandra när vi var hemma tillsammans.

Håll ut men acceptera inte för mycket trams.

2008-12-12 @ 06:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback