Power out!

Och så gick strömmen, det passade ju lagom till då man skulle göra sig i ordning. Hårtork som inte funka, ev. plattång som inte funka, "hoppsan kerstin" säger jag bara. Och så fungerade heller inte internet, så jag kunde inte heller leta fram adressen till tjejen jag ska till.. Är extremt glad att strömmen kom tillbaka nu i skrivandets stund.

Har nu varit hos barnens pappa och passat dem i några timmar, inte så farligt faktiskt, ska nu göra mig i ordning. Ska först äta middag med ett par andra Au Pairer, lite blandat, dels jag och Lisa från Au Pair In America, och några andra från Cultural Care. Ska bli kul, sen ska vi down-town Annapolis för att pröva lyckan på Acme, en bar på Main Street.

Well, nu måste jag återgå till pysslandet, vill även städa lite så mamman får det fint när hon kommer hem..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att du fått en trevlig nyårskväll, vi har varit hos Nasser och Kicka och haft en trevlig kväll, Kram M o P

2009-01-01 @ 02:31:15
Postat av: Christer

Va? Ingen GPS? Hmmmm....

2009-01-01 @ 09:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback