Saker och ting börjar lösa sig..

Nyår är i morgon, det hade jag helt glömt bort.. Kanske just för att vi inte har någon snö, och för att jag inte haft någon ordentlig jul i år. I förrgår var även den sista natten av Hanukkah. Jag glömmer verkligen bort dag och tid, nu när jag är ledig över julen.

Nu börjar det däremot klarna om vad jag kommer att göra över nyår. Har precis haft kontakt med en au pair från Danmark, och hon skulle fira nyår med tre tyska tjejer, och skulle höra med den tjejen som dem ska vara hemma hos, ifall jag och Maddy kunde komma vi med.

Ikväll ska jag troligen även möta Freddie(Danmark) och Lisa(Tyskland) för en fika, väntar nu bara på svar om när och vart vi ska ses..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback