Salute the captain.

Dagen har bara gått bra så bra. Idag hade vi ca 70 grader Fahrenheit här, det motsvarar ca 20 grader celsius. Men tro inte att vi hade sol inte, kvavt och regnigt heeela dagen. Men konstigt att ha denna värme i december.

Var i Annapolis Mall med Lisa, och det var så skönt att bara komma bort en stund, vi skulle träffat lite andra au pairer också, men dem fick förhinder. Men vi åkte dit och jag köpte en sladd till min mp3-spelare, så jag kan lyssna på musik i bilen.

Sen hämtade jag barnen i skolan och mamman kom hem tidigare än väntat och körde mig och flickan till hennes danslektion, och pojken till hebreiska-lektion. På danslektionen tog dem in alla föräldrar och vi fick vara med på styrkepasset för armarna, det var då jag insåg att jag MÅSTE komma igång med min träning igen, ojojoj, så mycket muskelmassa jag tappat.

Nu har barnen gått och lagt sig, och tidigare idag kommenterade jag mammans skafferi med Captain Morgan's Rum, och hon föreslog att vi skulle salutera kaptenen ikväll, men har nu fastnat i jobb, hon ska skriva en tidningsartikel till "The Today Show"'s hemsida. Hon ska på fredag med verka i det programmet, och dem ville att hon skulle skriva en artikel tills imorrn, som dem då kan lägga ut på hemsidan. Så jag tror att vi får bekanta oss med kaptenen i helgen i stället.

Nu ska jag sova! Ha det bra!!

Kommentarer
Postat av: Jonas

http://www.backendmedia.se/2006/08/10/ska-jag-skriva-dom-de-eller-dem/....



en bra länk där man får tips på hur man använder dem eller de...

2008-12-11 @ 15:57:18
URL: http://studentikalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback