Singing Performance

Idag har jag varit i barnens skola, för flickan hade en singing performance som alla klasser i ettan var med i. Så jag och mamman satt där tillsammans med barnens pappa och familjens vän Collette som jag skrivit om, och hennes blivande före-detta man. Collette hade också med sig sin två-åriga dotter Lily, som genast hamnade i mitt knä, och alla fyra föräldrar tyckte det var läskigt, för hon skulle kunna vara min dotter, hon är mer lik mig än hennes egna föräldrar. spooky.

Efter flickans sånguppvisning gick vi alla till barnens klassrum där dem fick visa upp vad de gjort under hösten. Så söta saker de får ägna sig åt. När vi varit där ett tag var mamman och jag tvungna att åka hem, hon ska till New York för ett tv-jobb och jag skulle hämta sonens stavningsbok och ta tillbaka den till skolan, då han glömt den hemma.

Nu sitter jag hemma och funderar vad jag ska hitta på, känner för att ta en promenad i området, fast har ingen större lust nu när det är 6 grader varmt ute och spöregnar. Oh Well, I'll get back to you before I pick the kids up from school.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback