Som dag/natt

Oj, vilken helomvändning. Imorse gick det hur bra som helst, eller ja, iaf tills vi skulle sätta oss i bilen, menmen. Vi kom fram till skolan i tid.

Vaknade upp och la märke till att hunden, som sovit inne hos mig de senaste nätterna, spytt upp maten som mamman gett henne två dagar tidigare, så på heltäckningsmattan(!!!!) låg det en klump med vattenkastanjer, som var det som återstod av kinamaten. Mysigt.

Nu ska jag gå och plocka upp lite saker från pojkens rum, och sen ska jag starta en tvätt. Klockan 11 ska Lisa komma och hämta upp mig, vi ska till Annapolis Mall och träffa några andra där, ska bli kul att komma bort lite grann. Ikväll har pojken hebreiska efter skolan och flickan har hip-hop dans. Ska bli roligt att få se den "amerikanska" versionen av hip-hop jämfört med den "svenska". Fast i Sverige är det ju mer känt som Street.''

Måste gå nu. Har saker att göra tills klockan 11. Wiiee

Kommentarer
Postat av: Aina

Kräks är mysigt.. Men konstigt att hunden inte vill behålla vattenkastanjer?! hundar äter inte kinamat.. daaah :P

2008-12-10 @ 21:37:34
Postat av: Elin

vad skönt att det känns bättre med allt nu. Fär än får du inte komma hem :P lilla vovven då. Tror inte heller kinamat är bra för dem, för kryddigt.

Så kul att läsa din blogg! ser fram emot nya inlägg med bilder!



<3

2008-12-11 @ 11:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback