Sorry

Sorry att jag inte uppdaterat. Resan till Florida var otrolig, måste säga att jag gillar Fort Lauderdale mer än Giulianova, ni som känner till det stället i Italien. Värmen fanns, stooor strand, hotellpool, plus att det lixom var en stor stad, så det fanns saker att göra på kvällen också, inte bara vara på stranden.

Dock så fungerade inte nätverksanslutningen på hotellet så värst bra för min del. Så av de 45 försök till anslutning varje dag, så fungerade bara 3 av dessa gånger, dock bara i en minut var.
Jag har därför skrivit ner varje dag i Word, så jag inte skulle missa något, plus att inläggen skulle bli för långa.. Bilder kommer under nästa vecka, då jag är ledig för att barnen åker på semester med deras pappa. Då har jag tid och ork för till att lägga in bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback