Sunday school.

Har ett litet break just nu, barnen är i synagogan för söndagsskola och jag och morföräldrarna har varit och ätit frukost på en diner, och sitter nu hemma och väntar på att åka och hämta barnen.
I morse fick jag en försmak på hur mina mornar kommer att bli, ojojoj, det kommer inte bli lätt, kommer att få gå efter dem med blåslampa, speciellt flickan, mormor* tröstade mig med att säga att dem brukar vara snabbare.

Snart ska vi hämta barnen, och sen ska vi hem för att äta en mindre lunch, efter det kommer vi troligen att åka till Annapolis, huvudstaden i Maryland, för att ikväll träffa farföräldrarna för att äta middag, det kommer att bli vietnamesiskt, spännande, då jag aldrig ätit det förut.

Nej, nu måste jag gå, catchar upp med er senare!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att höra att du kommer få det jobbit när barnen ska upp, det är ungefär som jag har haft det alla år med att få upp dig till skolan.

Kram Mamma

2008-12-08 @ 09:09:52
Postat av: Sof

HAHAHA!!!

2008-12-08 @ 16:37:27
URL: http://aasesofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback