Tågstation.

Då sitter man här på tågstationen i Stamford, CT. Om lite mer än en timme går mitt tåg mot Washington DC. Sen ska man sitta på det tåget i 4 timmar tills dess att jag kommer fram till BWI Airport Rail Station.. Har ganska så mycket dötid att ta igen, ska försöka hitta ett ställe att handla middag på, då jag senast åt vid 12 och jag kommer fram efter 21. Men här på tågstationen finns det bara Dunkin' Donuts, och det är kanske inte det första man vill sätta i sig.
Just precis gick det en man förbi mig och stirrade på datorskärmen, det kan han gärna få göra, då han ändå inte kan förstå något. Någon som kunde förstå lite svenska var en skoputsare jag hade en pratstund med för ett litet tag sedan.. Han pratade med mig och frågade hur hans kompis "Karlsson på taket" hade det. Då han även började prata om "Rasmus på luffen" och hur han som liten lyssnade på svensk radio där dem varnade om ryska u-båtar.

Känner just nu att jag skriver så väldans lite, men det är svårt då så mycket intryck kommer in i huvudet. Det är helt enkelt inte så lätt att komma på vad man ska skriva. Men som jag sa, ikväll ska jag berätta lite om resan in till NYC och lägga upp lite bilder.

Ses i Millersville, MD! Nu drar jag!!

Kommentarer
Postat av: Christer

Du skriver väldigt mycket. Jag blir så glad av det. Lycka till Gumman, du förtjänar det. Det gör inget om du inte godkänner detta inlägg, bara du vet att vi läser och blir stolta över dig. Kram /P

2008-12-04 @ 23:27:45
Postat av: Helena

Förstår att det är många nya intryck! Så spännande att följa ditt liv här på bloggen. Ser fram emot lite bilder!

2008-12-05 @ 11:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback