Tillbaka igen!

Kom hem för en stund sen med en Ceasar-sallad och latte från Starbucks, awesome..
Nu ska jag städa lite snabbt innan pappan kommer hem med barnen för ett ögonblick, ska bli kul att få se skruttarna igen. Men han skulle bara fixa lite saker, och sen åker de hem till honom igen.

Aina: Du får komma när du vill, mamman skulle nog bara tycka det var roligt ifall du kom. Vi har plats i huset, och de tidigare au pairerna har haft kompisar över, så varför skulle inte jag få ha det.. Du är mer än välkommen, boka biljett right away!!! Jag vill ha dig här!!!


Jag saknar dig, spättan!!


Kommentarer
Postat av: Aina

HAHA, snyggve! Fin bild du har hittat på mig! ;) Vill verkligen komma, dock vet jag inte om plånboken tillåter det! :´( Men de tåls att tänka på! :)

2008-12-29 @ 22:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback