Today

Idag har varit en trevlig dag so far.. I morse så var mamman hemma för första gången tror jag, så vi skjutsade ungarna till skolan och åkte sen till Einstein Bros Bagels för att äta frukost. Efter det åkte vi tillbaka till barnens skola och deltog på flickans ena lektion. Nu innan ledigheten går barnen igenom de tre helgdagarna som firas i December, Julen, Hanukka och en tredje jag inte själv vet vilken det är. Och idag var det då Hanukkas tur. Var faktiskt väldigt intressant att se vad som sas, då jag kommer att få fira Hanukka när vi är i Florida. Sen tog vi en snabbtripp till Baltimore, men är nu hemma igen, mamman ska fixa lite räkningar etc. och jag ska fortsätta kolla i collegekatalogerna. Tror nu att jag kommer gå för mänsklig biologi, för att sen kunna ta anatomi/fysiologi ifall jag skulle utöka min vistelse med ytterligare 1 år. Just nu känner jag att det är det jag vill.

Var idag också med mamman på Kohl's, ett köpcentrum här som har lite allt möjligt, var i fart med att köpa en hårtork, då den jag har inte kommer upp i den blåsstyrka jag behöver, och mamman tvingade mig att låta henne betala, självklart ville jag inte detta, då hårtorken är min personliga, men hon gav sig inte, så jag tackade och tog emot. Hon är så härlig, vi har suttit i bilen och rockat ut till country- och rap-låtar..

Tills senare! Ha det bra!!

Kommentarer
Postat av: Christer

C har köpt kamera. I preventivt syfte. Så att du aldrig vill komma hem mer...:-)

2008-12-15 @ 20:12:27
Postat av: Aina

Men, sicken snäll en! Hon hade väl lite dåligt samvete för hennes bråkiga barn! ;) Och vad kul om du kan börja plugga lite iaf! Men ett år till? De har jag inte godkänt ännu!

2008-12-15 @ 21:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback