Tomten och fanhelvetet.

Skrev en lång, lång rad men sen fucka datorn upp sig och allt försvann, så jag skiter i att skriva om allt det jag redan skrivit.

Kan ju berätta att jag äntligen lyckades hjälpa sonen med ett mattetal, YES!! Sen har jag även hjälp honom att plugga inför två prov SO, och spanska. Imorse kunde han knappt något om båda ämnena, men nu när vi plugade, så klarade han 99 % helt otroligt så snabbt han lär sig.
Imorrn blir det även besök till skolan igen, denna gång är det sonens klass som ska ha ett sångframträdande, så jag ska dit och titta på, mamman jobbar inatt, så vi får se om hon är hemma och pigg nog att följa med..

Idag kom även tomten förbi huset. Ledd av polis-truck och tre brandbilar kom han där på sin släde (förklädd släpkärra reds anm.) och kastade polkagris-stavar till alla som var ute.

Har även börjat känna av min hals igen, inte kul alls. Har säkert haft en version av halsfluss 6 gånger detta år, och nu när jag fick det veckan innan jag åkte hit och fick antibiotika, så trodde jag att det halsonda skulle lägga sig ett tag, helst mer än två veckor, men jag hade fel.. Vad är det som krånglar egentligen? Dock gör det mer ont på vänster sida denna gång, jämfört med att jag alltid hade ont på den högra sidan förut, fast i och för sig, jag är ju på andra sidan jordklotet, då ska väl saker vara omvända, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback