Tuesday morning fight

Har lämnat av barnen i skolan och är nu hemma igen, har bokat tid för att fixa mina naglar, och hade tänkt åka till Annapolis Mall, men känner inte för att bege mig ut och vandra på vägarna ännu, ska hitta ett närmre ställe för lite småsaker. Får åka till Annapolis Mall imorrn med Lisa, min buddy här i usa, och hennes vänner.

Tiden i morse gick väl inge vidare direkt, jag gick och väckte sonen, det tog honom en kvart att komma ur sängen, men det har lite med hans ADHD att göra. varje morgon tar han en tablett för att få lättare att konsentrera sig, men detta gör även att han får svårare att somna, och med det, svårare att vakna.
Så när han väl kommit upp var det dags att väcka flickan, Båda kom ner till frukostbordet samtidigt och jag skulle fixa flingor till pojken, koka ägg, skala och ta bort gulan till fllickan plus förhöra dem båda på stavning. Kanske verkar lätt, men inte för mig då detta var min första dag. plus att dem sprang omkring och gjorde allt annat än vad jag sa åt dem att göra, slogi dörrar och skrek, nöps och var dryga mot mig. pojken skulle även träna på att spela cello nu på morgonen, det hade vi ju inte tid med, så det kommer han sen få göra efter skolan. ojojoj. så ska jag gå igenom detta med dem imorgon också.. Näe, det tänker jag inte göra, får helt enkelt ta ett snack med dem när jag hämtar dem från skolan.

har förresten fått min telefon nu, så ifall ni vill ha numret är det bara att höra av er på något sett, så ser jag till att mejla det till er..

Kommentarer
Postat av: Kattis *Din mors rumsgranne

Nu har jag hittat till din blogg :)



Har mycket att ta igen retroaktivt.. Hoppas det går bra att ta det där snacket i eftermiddag men annars låter det ju som du har det riktigt bra!

2008-12-09 @ 15:16:07
URL: http://frystaapelsiner.blogspot.com/
Postat av: Ainabaina

Skicka mig ett sms eller mejla ditt nr! [email protected]... Vill få byta ord och höra hur du mår!

2008-12-10 @ 09:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback