Uppe med tuppen.

Klockan är 5.33 nu när jag skriver detta, gick och la mig klockan 10 igår kväll men har knappt sovit alls. Jag har varit rädd...
Rädd att jag skulle försova mig, Rädd att glömma stänga av larmet till huset, Rädd att köra fel när vi åker till skolan, Rädd för att helt enkelt göra fel. Sitter och rå-pluggar vägbeskrivningen nu för att minimera en av mina rädslor.

Idag är jag helt ensam på många plan, ska idag försöka hitta till Annapolis Mall och fixa lite shopping och sen ska jag beställa tid för att fylla på mina naglar, tur att jag har ett antal timmar på mig innan jag måste hämta barnen i skolan.. Sen ska jag försöka hjälpa dem med läxor, men eftersom ingen av dem har aktiviteter efter skolan, så kommer vi att tillbringa mesta tiden med läxor.


Nej, nu ska jag göra lite jobb här hemma. Ska väcka pojken om 30 minuter och ska slänga igång en maskin med tvätt..


Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback