USA är inte konstruerat för att vara ute och gå.

Vägarna här i området är inte konstruerade för att vara ute och gå på.. Det hela började bra, men när jag väl kommit en bra bit slutade trottoaren, och jag hamnade på en landsväg. Men det var ju inte så långt jag skulle gå - trodde jag.
Jag fick konstant byta sida av vägen för att kunna gå på den sida där vägrenen var som bredast. Bilar tutade och när jag nästintill var framme, kom jag fram till en park, ett stenkast ifrån vårt hus, och VARFÖR gick jag inte åt det andra hållet först??? Då skulle jag ha kunnat gå där i en timma istället.

Men nu är jag hemma och äter lite minimorötter med hummus, Namnam..  Jag ska snart slänga in kläderna i torktumlaren och sätta igång en maskin med disk.  Imorrn ska jag träffa en tjej från England på en fika. Men idag får jag bara ta det lugnt, känner att jag har en extrem huvudvärk. Hoppas det går bort med lite mat i magen! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nutte. Hoppas det går över snart...

2008-12-28 @ 23:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback