11 dagar

Och jag kan inte längta mer.. Allt verkar vara klart för min del och nu är det bara packning och avsked kvar på att-göra-listan.. Åkte idag för att hämta mina byxor som har lagts upp och sen bar jag vidare till Väsby C, där jag passade på att beställa hem ett halsband från SNÖ som jag hade tänkt ge mamman i USA, detta var den första butik jag vart inne i som hade ett proffsigt bemötande och som lovade att halsbandet skulle komma hem i början på nästa vecka.. skönt säger jag.. detta är säkert tredje gången jag beställer halsbandet, men först nu går det framåt...

Har även suttit idag och försökt bestämma vad jag ska skeppa dit i förväg, 3 jackor och skor är bestämt.. men jag är rädd att det inte kommer få plats.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback