2 veckor extra.

Så länge extra får jag vänta innan jag väl får åka till USA.. Hade så gärna hoppats på att få åka den 17:e november, men agenturen har rätt, det är inte realistiskt att komma iväg på två veckor med tanke på alla visumhandlingar som ska bli klara. Stressar på med allt, jobbar och tar i. Ska prata med min chef om att jag endast kan jobba i max tre veckor till.. Behöver verkligen ledighet innan jag åker, så man kan träffa vänner och hinna packa. Måste även fundera på vad jag ska ha i väskor och vad jag ska skeppa över, lite onödigt att ha jackor i resväskan då jag endast får ha 2 väskor á 22 kg i vardera. Måste hitta väskor att packa i också. Ojojoj. 

Jaja, ska dra mig i säng nu, ska upp betydligt mycket tidigare än vad jag vill, då jag ska hoppa in och jobba på Centralbadet på morgonen, för att sen åka till Kungsholmen och fortsätta arbeta där..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback