9 dagar, avsked #1 och snökrig.

Okej, jag brukar inte gilla att snön kommer innan 1:a advent, men idag kom den faktiskt riktigt lägligt.. Japp behövde inte gå ut, utan stannade inne efter en ordentlig sovmorgon för att städa rummet.. Släkten kom på middag idag som avsked till att jag kommer åka om 9 dagar, OJ, 9 dagar...
Fick två bilder av mina kusiner som definitivt kommer att hänga med till USA, samt en laptop av pappa, så jag inte behöver anpassa mig till någon annans dator i tid och otid.. Kvällen inledde även med att min kusin Dennis introducerade mig för en flammin' Sambuca Shot. Och avslutades med ett besök ut i snön med vår Snowracer.. Många kraschar blev det.. Skoj kväll vart det..

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback