Gråtattack.

Inatt började jag böla som aldrig förr. Av någon anledning kom jag på att det bara är en vecka kvar till dess jag åker och jag kom överfund med hur mycket jag kommer sakna alla här hemma, vilket fick min  ögon att tåras "litegrann"..
Dagen idag höll på att starta illa, försov mig och vaknade 10 minuter innan bussen skulle gå, så jag slet på mig kläderna och sprang ut.. När jag väl kom ut kom jag på att jag glömt borsta tänderna, vilket jag hatar, den känslan av oborstade tänder uueeeääkk.. Men det visade sig att jag hade all tid i världen att kunna springa tillbaka och borsta tänderna då bussen var en kvart sen. Inte alls skoj i det väder som var i morse.. Men jag kom fram och allt gick bra.

Väderprognosen måste jag säga blir bara bättre och bättre, enligt mitt nya beroende (SMHI) så kommer stockholms län få +6 grader på fredag, och tänka sig hur det då kan se ut på måndag =D, Kanon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback