inte så mycket till ledig dag..

Skrev i ett tidigare inlägg att morgondagen skulle bli min lediga dag från allt.. Nej men så blev det ju inte.. Måste upp i morgonbitti för att gå till husläkaren, har något så enormt ont i svaljet att jag inte ens kan tugga mat eller svälja, tror inte att det är halsfluss dom jag hade för en månad sedan utan detta är något annat, får helt enkelt se vad imorrn då. Sen bär det av till mammas jobb för en lunchdejt med några av hennes kollegor. Sen bär det av till att göra stan tills kl 17.00 då jag ska till Sophiahemmet för att testa på deras Poweryoga.

Nu håller jag även på att jobba med familjens julklappar för i år. För mig är det väldigt viktigt att fira jul med familjen, men med tanke på att jag inte kommer vara hemma över jul så skaffar jag julklappar åt familjen redan nu.. På torsdag bär det av till Centralbadet med mamma för att avnjuta behandlingar där, det blir min julklapp till henne. Senare i veckan kommer jag även att införskaffa pappas julklapp, men då återstår storebrors. Ingen aning vad jag ska hitta på. Några förslag?

Men oj, inte nog med att min tisdag blev fullspäckad. Nu blev min torsdag ännu mer fullspäckad. well well, man ska väl passa på? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback