Leka doktor.

Denna dag har varit extremt hektisk, men ack så underbar..
Med en väldigt dålig start på dagen (lyckades försova mig) tog jag mig in till stan där min kompis tvättade och fönade mitt hår på salongen där hon jobbar, därefter ble det en liten frukoststund och avsked nu innan jag åker. Sen åkte jag och förlängde mina naglar då jag fått presentkort från dem på jobbet då jag slutade. Det var tänkt att jag skulle solduscha men jag och mamma skulle på behandling på Centralbadet, så jag ska dit imorrnbitti istället så jag inte blir fläckig..

Behandlingen på Centralbadet var jätteskönt, vi var på Ört & Kurbad, då man i en halvtimme får slappna av i ett träbadkar med undervattensmassage med tillhörande olja. Efter detta bar det av till kusinen för att sitta barnvakt åt hans två barn 8 resp 3 år. Så gulliga och underbara, var kul att se dem igen..

Prognosen på SMHI:s hemsida börjar se lovande, plusgrader, dock med eventuell risk för regn. Hoppas bara på att det skiftas lite åt det bättre hållet bara, det varmare och molnfria hållet.



Min söta lilla guddotter och jag



Tänk er att min guddotter, 3 år gammal tagit detta foto.. Fototeknisk redan nu.. 

     
Min kusins son, redo för söngdags och underhåller mig med ett tvålskägg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback