Ojojoj.

Packningen var ju inte lätt för fem öre. När man var halvvägs klar, så la jag märke till att mina två väskor inte alls kommer att räcka till. Så mamma och jag for iväg till Arninge för att se ifall vi kunde hitta en ny, det gjorde vi såklart inte, utan vi fick åka hem och omstrukturera lite i väskorna, ta ut en del för att skicka det i ett paket över till USA. Nu verkar allt vara på plats, har duschat och ska snart gå och lägga mig, en taxi kommer för att hämta mig och mamma imorrn klockan 7, för att ta oss till Arlanda.

Som utlovat kommer lite bilder från gårdagen! Njut!













Har ju även utlovat en beskrivning av familjen, men ni får vänta, är alldeles för trött, och har alldeles för mycket att ta itu med, men tro mig, det kommer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback