Operation: Katrin Zytomierska?

Ja, vad ska man säga.

Jobbade idag, och då jag var klar så tog jag en dusch i omklädningsrummet där jag jobbar. Förskräckt blev jag då jag fick syn på min egen reflektion i duschkranen mittemot. Liknade de kvinnor som var med på TV3:s tv program "Generation Fett". Som har lår bredare än Verne Troyers längd. Ingen uppmuntrande syn alltså..

Så då är frågan om man skulle följa bloggerskan Katrin Zytomierska's fotspår på en jakt i viktnedgång och formning av kroppen. Men främst det andra alternativet. Men hur skulle man i så fall gå tillväga då? Skulle aldrig klara av viktväktarna, är kass på matte, så jag skulle inte stå ut med att räkna points. Atkins verkar inte heller min grej, för jag tycker om pasta. En sak som är effektiv är ju Nutrilett, det har jag ju testat på tidigare, men vägrar köra den stilen igen, tappade 4 kg på 9 dagar, men jag tappade även tankekraften i samma veva, gick omkring som en zombie, och då jag väl var klar med kuren, gick jag upp lika många kg fast på halva antalet dagar..

Jadu, detta var inte lätt.. Får kanske påbörja detta då jag kommer till USA, ett nytt liv. För då barnen kommer att vara i skolan hela dagarna, så har jag tid att plugga och gå på gymmet med mamman då jag vill.. Great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback