Packad vecka..

Ojojoj, vilken fullspäckad vecka som kommer härnäst, hur ska jag ha tid? Har för tillfället bara några "lediga dagar", men ska väl fylla dem med träffar med kompisar osv. Men rent generellt ser veckan ut såhär.
Måndag: Tandläkarbesök, ska få fylla i ett litet jävla ynkligt hål.
Tisdag: En så kallad "Ledig" dag, men ska väl komma iväg för lite shopping.
Onsdag: Hämta en jacka på kemtvätten och träffa min kära kompis Malin inne i stan, ska bli så härligt att få se henne igen, det var inte igår inte.
Torsdag: Bli ompysslad!! Träffa Aina inne i stan för frukost och sen bli ompysslad i håret. Känns Great!! Sen en sväng förbi jobbet där Sandra ska fixa mina naglar, detta behövs verkligen då jag knappt har några. Sen när man ändå är på jobbet ska jag passa på att solduscha, bli lite brun till resan. Kvällen ska jag spendera hos min kusin för att sitta barnvakt till hans två barn, ska bli kul att se dem igen, trots att vi bara bor en kvart från varandra, så ses vi inte allt för ofta.
Fredag: Ska jag ägna åt att börja packa kläder och handla mat till lördagen.
Lördag: Städa huset, och ha tjejerna på middag, avsluta med utgång på Tegel.
Söndag:  Ligga och bara dra mig.. Samt packa det slutliga..

Full vecka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback