Packar.

Hemmakväll ikväll, får istället dra på stort imorrn då mina kompisar kommer på middag..
Idag har varit en fullspäckad dag. Gick upp 7 imorse för att åka till stan för att solduscha, så nu är jag brun och fräsch. Åkte sen till Arninge för att handla mat och "lektillbehör" till imorgon kväll.. Hade tänkt spela ett väldigt populärt spel i USA, Beerpong. Får dokumentera med bilder och lägga upp på söndag, berättar mer om det då..

Sen bar det av till Sollentuna för att köpa en ny kamera, är så glad över den, men glömde ju att köpa ett minneskort speciellt för den kameran, så jag får göra det imorrn oxå..

µ 850SW

Vattentät till 3 meter och stöttålig upp till 2 meter.
Denna kamera blev det, ville egentligen ha denna rosa, men då den inte fanns på lagret, så blev det en turkos istället.


Nejmen, nu ska jag ner för att tillaga desserten till imorrn, Vit Chokladmousse, Mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback