Patetisk

Först så vill jag ju säga att jag är så extremt patetisk..
Skulle idag åka in för att få klippa mig hos Aina på Creative Headz på Odenplan. När jag sitter på Roslagbanan på vägen in faller mina ögon på en Metro-tidning, YES! lite sysselsättning. När jag bläddrat klart tidningen så kommer jag till höjdpunkten i hela tidningen, Sudoku. När jag är halvvägs klar med att lösa detta sifferspel så inser jag att jag skrivit fel på ett ställe, och lyckas heller inte rätta till felet. Som vilken annan normal person så skulle jag lagt ifrån mig tidningen, men nej, jag skäms! Så jag river ut Sudokun och låtsas om att jag kommer fortsätta med den senare. Jag är sjuk, måste jag få säga själv.. Att skämmas något så enormt att någon annan människa ska ta upp denna tidning 3 timmar senare och lägga märke till att jag gjort fel. Så nu ligger en ihopknölad tidningsbit med ett felaktigt Sudoku i min handväska.. Någon som vill lösa problemet åt mig? Högstbjudande får den!

Håret däremot blev kanon, kunde inte blivit nöjdare. Efter klippet så gick jag till Åhlens och fördrev tid, skulle träffa Aina senare för att åka till Kista C. 1 timme senare, och 3 besök till kassan med prylar jag egentligen inte behöver, beslöt jag mig för att gå tillbaka till salongen, var tvungen att blunda på vägen ut för att inte behöva stanna i kassan en 4:e gång. En mysig bilfärd till Kista och middag på Donken för att sen åka hem. Great! 





Före respektive Efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback