Pucko..

Haha, måste berätta om en sak min mamma sa igår..

(På centralbadet)
Mamma: Var det där Sanna Nielsen som kom in i omklädningsrummet?
Jag: Ingen aning..
Mamma: För i så fall har jag sett jättemycket kändisar nu på senaste, Häromdagen såg jag killen i Se upp för dårarna, han som är pojkvän till den där tjejen.
Jag: Jaha.
(Vi konstaterade senare att det inte var Sanna Nielsen som var på Centralbadet, och när vi är påväg därifrån så går vi igenom restaurangdelen och när vi kom ut så sa mamma igen)
Mamma: Var inte han som satt där den där Torkel som är med i Kopps?
Jag: Nej det var inte han, vet du vad, jag tror du inbillar dig en massa saker, det var inte Sanna, Det var inte Torkel, och vet du vad, jag tror heller inte att du såg den där killen från Se upp för dårarna.
Mamma: Jo det var det visst!! Har gick där med sin kompis som bar på en gitarr..
Jag: HAHA, så du menar att han är en kändis bara för att hans kompis har en gitarr?? HAHAHA..


Så nu vet ni det, ifall du har en kompis med en gitarr, så betyder det att du är känd.


Okej, det var kanske inte så mamma menade, men att höra henne säga det fick mig bara att börja asgarva. En riktigt dum kommentar.. Men den bjuder hon nog på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback