redo att åka.

Det är det minsta man kan säga att jag är.. Vill verkligen komma iväg nu..

Jobbar sista dagen på Tisdag, vilket jag ser fram emot, för efter det kan jag ägna allt till att träffa kompisar och packa.. Nu i dagarna har jag även ett par viktiga saker framför mig.
Måndag: Ska på besök till tandläkaren, hoppas allt står rätt till i käften..
Tisdag: Besök på Amerikanska Ambassaden på morgonen, av någon anledning så är jag lite nervös att jag inte skulle få visumet, förstår egentligen inte varför, jag har ju fått visum två gånger tidigare, varför skulle jag inte få det nu? Sen ska jag åka och inhandla tårta till jobbet, och till sist jobba ett antal timmar..
Onsdag: Åka till stan för att skaffa internationellt körkort..
Varför känns det som att pengarna ryker så extremt fort? Jag vet ju att jag använder dem till något vettigt, men ändå känns det som att jag går luspank i slutet av varje månad innan löning, inte skoj alls.
Menmen, nu väntar on snyggt obäddad säng som jag ska krypa till kojs i, lösa lite Sudoku, för att sen sova så sött så. Tänker inte ställa klockan på ringning, utan ska verkligen sova ut..

Vill dock även bara säga att jag blev extremt bekymrad då jag fick se snön falla ner idag, jag var glad att det var stora flingor som föll ner. Men alldeles för tidigt! Usch Fy!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback