Snabbt framåt.

Ja som sagt, allt går fort framåt. Har idag, som har varit min lediga dag, ägnat åt att få saker gjorda till mitt visum, och fy! så jag blir stolt över mig själv som jag kan jobba på.. Fotat mig, hämtat pass, fyllt i alla formulär, bokat tid på ambassaden..

Har även idag sagt till min chef att jag endast kommer kunna jobba två veckor till.. Men känner jag henne rätt, så kommer inte hon leta efter ersättare förrän in i det sista, eftersom hon vet att jag åker först den 1:a December, och även kommer att resultera i att jag kommer att få hoppa in och jobba trots att hon vet att jag behöver min lediga tid innan jag åker. Det har hänt förut, och jag kommer ju inte bli förvånad ifall det kommer hända igen..

Har åkt på en snuva också, inte så kul då jag inte vill ta nässpray, då jag anser att det bara förvärrar. Öppnar upp näshålan, för att sen tjocka till den ännu mer när den slutar verka, så man fortsätter bara använda den, blir lite av en ond cirkel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback