Uppe med tuppen.

Idag fick jag allt bära mig själv till husläkarmottagningen, har den senaste veckan känt att jag haft ont i svaljet och har inte ens kunnat tugga maten, men det har inte varit halsfluss, då jag inte har de klara symtomen för detta. Nere på husläkarmottagningen konstaterade läkaren att halsen var röd och inflammerad, inget större missöde kanske, men han skrev ändå ut en antibiotika-kur åt mig då han tycker att jag har rätt att få vara frisk när jag väl ska åka om 6 dagar. Känner mig rätt löjlig då jag går dit, då jag nu på senare tid blivit lite av en stammis där. Men man har väl inte frikort för inget.

Sen bar det av till mammas jobb där jag mötte upp henne och tre arbetskamrater till henne för att äta lunch på Syster&Bror i KTH-området. Trevligt. Sen åkte jag för att träffa pappa på en fika, och vi fördrev tiden då vi inte kunde åka hem för städerskan var där. Han handlade mitt efterlängtade SNÖ-halsband som jag ska ge till min amerikanska mamma.
Skulle gått på Poweryoga idag också, men känner att jag absolut inte har någon ork till detta, då jag inte har mycket ledig tid över tills dess att jag åker.. Får vara hemma och ta det lugnt istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback